// // اویسی: تأسیسات دریایی مدعی اصلی قهرمانی هندبال بانوان است - نفتاب
نفتآب
نفتآب

اویسی: تأسیسات دریایی مدعی اصلی قهرمانی هندبال بانوان است

فرنوش اویسی به خبرنگار شانا گفت: هفته گذشته با نمایشی تماشایی در اصفهان، سپاهان، تیم خوب لیگ برتر هندبال بانوان ایران را با حساب 28 بر 14 شکست دادیم. پیروزی با اختلاف دوبرابر آن‌هم در خانه حریف نشان از اقتدار تیم هندبال بانوان تأسیسات دریایی دارد. 

مربی تیم هندبال بانوان تأسیسات دریایی درباره دیدار این هفته تیمش توضیح داد: این هفته، تیم‌های لیگ برتر بانوان استراحت دارند ولی ما هنوز  نمی‌دانم تأسیسات دریایی این هفته دیدار معوقه خود را برابر شهرداری سنندج برگزار می‌کند یا ما هم استراحت داریم. 

وی درباره حضور شهرداری سنندج در رقابت‌های باشگاه‌های آ سیا اظهار کرد: برای نماینده کشورمان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا هم آرزوی موفقیت داریم. دیدارهای شهرداری به همین دلیل به تعویق می‌افتد. البته همانطور که گفتم هنوز تکلیف زمان دقیق برگزاری دیدار ما برابر این تیم خوب مشخص نشده است.

 اویسی درباره برنامه کادرفنی تأسیسات و هدف‌گذاری این باشگاه در لیگ برتر گفت: به یقین تأسیسات دریایی مدعی اصلی قهرمانی است.  پس از انحلال تیم ثامن الحجج سبزوار، بازیکنان برجسته این تیم بین تیم‌های لیگ برتری پخش شدند و حالا همه تیم‌ها مدعی‌اند. با وجود این ما سال گذشته هم مقابل ثامن الحجج یک بار مساوی کردیم و در بازی برگشت با حداقل اختلاف به این تیم پرمهره باختیم. امیدواریم مقام سومی فصل پیش این فصل به قهرمانی تأسیسات دریایی تبدیل شود. 

آدرس منبع

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *