// // شرکت امرسان Emerson - نفتاب
نفتآب

شرکت امرسان Emerson

معرفی شرکت ها و مدیران

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ 143 بازدید
نفتآب

شرکت امرسان Emerson

Emerson یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه تولید تجهیزات و فناوری های صنعتی، تجاری و خانگی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۸۴۳ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر گرند راپیدز، میشیگان ایالات متحده قرار دارد.

Emerson دارای بیش از ۱۶۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان است و محصولات و خدمات این شرکت در بیش از ۱۵۰ کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

Emerson دارای چندین شرکت تابعه است که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند. از جمله این شرکت های تابعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Emerson Industrial Automation: این شرکت در زمینه اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد و محصولاتی مانند کنترل کننده ها، درایوهای الکتریکی و حسگرها را تولید می کند.
  • Emerson Process Management: این شرکت در زمینه مدیریت فرآیندهای صنعتی فعالیت دارد و محصولاتی مانند کنترل کننده های فرآیند، سیستم های اندازه گیری و ابزارهای دستی را تولید می کند.
  • Emerson Commercial & Residential Solutions: این شرکت در زمینه تجهیزات و فناوری های تجاری و خانگی فعالیت دارد و محصولاتی مانند سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های کنترل ترافیک و سیستم های مدیریت انرژی را تولید می کند.

Emerson یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری های صنعتی و تجاری است و محصولات و خدمات این شرکت به بهبود بهره وری، ایمنی و پایداری در صنایع مختلف کمک می کند.

ابزار دقیق Emerson شامل طیف گسترده ای از تجهیزات و فناوری ها برای اندازه گیری، کنترل و نظارت بر فرآیندهای صنعتی است. این تجهیزات شامل موارد زیر می شوند:

  • کنترل کننده ها و PLC ها
  • حسگرها و ترانسمیترها
  • تجهیزات اندازه گیری
  • سیستم های کنترل فرآیند
  • سیستم های SCADA

ابزار دقیق Emerson در صنایع مختلفی از جمله تولید، انرژی، نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

Emerson همواره در حال توسعه و نوآوری در زمینه ابزار دقیق است و محصولات این شرکت با آخرین فناوری ها مطابقت دارند.

آدرس و مشخصات تماس Emerson به شرح زیر است:

دفتر مرکزی

Emerson Electric Co.

8000 W. Florist Ave.

P.O. Box 1752

Grand Rapids, MI 49501

USA

تلفن

+1-616-957-9797

فکس

+1-616-957-9798

آدرس وب

https://www.emerson.com/en-us

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *