// // نماینده شرکت ایتالیایی: آمده ایم تا به روزهای خوب تجارت با ایران برگردیم - نفتاب
نفتآب
نفتآب

نماینده شرکت ایتالیایی: آمده ایم تا به روزهای خوب تجارت با ایران برگردیم

آلسیو فلورا(Alessio Flora) مدیر بازرگانی و توسعه تجارت شرکت ایتالیایی تامین کننده تجهیزات صنایع نفت و گاز اوریون(Orion) در حاشیه یست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش به خبرنگار شانا گفت: شرکت ما قبل از تحریم ها در ایران فعال بود اما بعد از تحریم، رسما ایران را ترک کرد.

وی به رایزنی های شرکت اوریون با برخی شرکای محلی خود در ایران برای بازگشت اشاره کرد و گفت: ما قصد داریم شعبه ای را برای فروش و ارائه خدمات پس از فروش در تهران دایر کنیم. 

فلورا درباره توانایی ها صنعت نفت و گاز ایران هم گفت: من تحصیلکرده دانشگاه پلی تکنیک میلان هستم و در دوران تحصیل با دانشگاه پلی تکنیک تهران همکاری داشتیم و باید اعتراف کنم مهندسین ایرانی دارای توانایی و دانش بالایی هستند. 

وی تحریم ها را مانعی برای همکاری کامل شرکت ها و مراکز علمی ایتالیا با شرکت ها و مراکز دانشگاهی ایران دانست و افزود: امیدواریم با باز شدن بازار ایران بعد از توافق هسته ای، تولیدکنندگان اروپایی بتوانند محصولات، تجهیزات و دانش فنی روز را به ایران منتقل کنند. 

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از روز پنجشنبه (١۶ اردیبهشت ماه) شروع به فعالیت کرده است، روز یکشنبه (١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

آدرس منبع

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *