// // بختیاری‌زاده: نفت هفته به هفته بهتر می‌شود - نفتاب
نفتآب
نفتآب

بختیاری‌زاده: نفت هفته به هفته بهتر می‌شود

سهراب بختیاری زاده پس از برتری نفت مسجد سلیمان مقابل پدیده به خبرنگار شانا گفت: پیش از هرچیز باید به بازیکنانم تبریک بگویم. آن‌ها مقابل پدیده فوق‌العاده بودند و مزد تلاششان را گرفتند.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره استقبال تماشاگران از این دیدار گفت :  حضور تماشاگران بسیار مهم بود. این موضوع به من انرژی می داد.  واقعاً اگر آنها نبودند نتیجه نمی گرفتیم. از همه تماشاگران که تیم شهرشان را حمایت کردند تشکر می‎کنم. 

بختیاری زاده در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش  در لیگ یک و جام حذفی دو چهره متفاوت دارد؟ توضیح داد: ما در بازی های گذشته خود در لیگ یک هم خوب بودیم اما نتیجه نمی گرفتیم. مطمئن باشید جایگاهمان را در لیگ یک بهتر خواهیم کرد و هفته به هفته بهتر و منسجم‌تر می‌شویم. 

وی درباره قضاوت داوران این دیدار گفت: من هرگز به داوران اعتراض نکرده‌ام و حالا هم جا دارد به تیم خوب داوری دیدار نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد خسته نباشید بگویم. 

بختیاری زاده درباره درگیری خود با برخی مسئولان باشگاه‌ها در هفته گذشته گفت: مهم یکدلی مجموعه نفت است که من امیدوارم همیشه پایدار بماند. همه تلاشم را می کنم تا در این تیم بمانم. در مجموع  مشکلاتی وجود دارد اما مهم این است که دست به دست هم بدهیم تا مشکلات را حل کنیم نه اینکه همدیگر را مقصر بدانیم .

آدرس منبع

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *